FANDOM

N.E.S.T, film evreninde insanlar ve Transformer'lerin birlikte çalıştığı ilk örgüttür. Lennox ve Epps tanınan iki önemli üyesidir.

[Dikkat Spoiler!)

Transformers: Yenilenlerin İntikamıEdit

Transformers: Yenilenlerin İntikamı filminde N.E.S.T örgütü ilk olarak Dünyada saklanan Decepticon'ları, Autobot'larla birlikte avlarken görülür.Daha sonra Theodore Galloway denen yönetim kurulu üyesi Autobot'ların bir tehdit olduğunu söyler.Çünkü Decepticon'ların hala Dünya'da olmasının Autobot'larla ilgisi olduğunu düşünür.Fakat yanılıyordurki Decepticon'ların başka bir planı vardır.Aslında Decepticon'lar Liderlik Matrix'i denen bir aygıtı istiyordur.Daha sonra Galloway'in istediği olur ve Autobot'lar gönderilmek için araçlara konulur, fakat daha sonra asıl savaş başlar ve Autobot'lar Decepticon'larla savaşır, fakat Optimus Prime (Film), Megatron (Film) tarafından öldürüldüğü için Autobot'lar ve N.E.S.T zor durumda kalır.Fakat daha sonra Sam ve arkadaşları tarafından uzun bir macera sonunda Liderlik Matrix'i tarafından canlandırılır.Optimus Prime, Fallen ve Megatron'u yenip günü kurtarır.

Transformers:  Ayın Karanlık YüzüEdit

Bu filmdede N.E.S.T, Autobot'larla birlikte Dünya'yı Decepticon'lardan korumaya çalışır.

Also on FANDOM

Random Wiki